dinsdag 5 februari 2013

Annemiek

In de zomer van vorig jaar maakte ze al meteen op de eerste dag een onuitwisbare indruk op me. Annemiek was tijdelijk aangenomen als vervanging voor een collega die met zwangerschapsverlof ging. Ze werd die ochtend ingewerkt door de collega die met verlof zou gaan, en zat samen met haar achter het bureau. Ik had er al wel iets van gehoord, en stelde mezelf voor, "Hai, ik ben Jeroen". Ze stond op en gaf me een hand "Hallo, ik ben Annemiek". Terwijl ze opstond werd in in mijn ooghoek iets glimmends gewaar. Een glimmende broek? Het viel me ook op dat ze echt lang was, bijna van mijn lengte.

Ik keek haar aan en sprak met kort met haar, maar moest beslist moeite doen om niet naar haar broek te kijken. Na onze kennismaking richtte ik het woord tot een andere collega en overlegde even. Annemiek liep samen met mijn zwangere collega de afdeling af en mijn ogen volgde haar als een magneet. Wauw! Een mooi imitatieleren legging, die strak om haar benen heen zat. Onder die heerlijk lange benen ook nog leuke korte laarsjes met een hakje. Best ongewoon, lange vrouwen lopen niet zo snel op hakken.

Die eerste keer vergat ik niet snel, een positieve eerste ontmoeting. Bij latere ontmoetingen bleek dat Annemiek een vrolijke en opgeruimde vrouw was, en behoorlijk extravert. Ik had de indruk dat ze me bij elk oogcontact erg ondeugend aankeek, een lachje om haar mond. Misschien wilde ik wel dat het een ondeugend lachje was, maar het veroorzaakte wel wat fantasieen. Fantasieen die werden versterkt door haar kleding. Alhoewel net en very kantoorig, vond ik het onmiskenbaar sexy. Wat te denken van een topje van dunne stof, een weinig transperant, over haar forse boezem, met daarover een vestje. Of leuke rokjes met haar lange benen en dan ook nog hakjes.

Ze was een vrouw die overduidelijk aandacht aan zichzelf besteedde, regelmatig ging ze naar de kapper en wisselde haar kapsel. Ik vond het leuk om met haar te praten, en ik maakte regelmatig even een praatje met een beker koffie in de hand. We waren ongeveer even oud, en we raakten makkelijk aan de praat. Een paar maanden geleden kregen we het over boeken. Ze vertelde me dat ze begonnen was aan Vijftig tinten grijs. Op dat moment kende ik het boek nog niet, maar ik had al wel begrepen dat het een erotisch verhaal was.

Annemiek leek er danig van onder de indruk, ze vertelde waar het verhaal over ging. De passages waar de hoofdpersonen seks met elkaar hadden waren erg heftig voor haar, zo leek me. Ik moest lachen om haar openhartigheid, maar voelde op dat moment toch ook wel jaloezie. Ze was een vrouw die openlijk erotiek besprak, of in ieder geval zijdelings. Gedurende de tijd dat ze het boek las, bleef ze er over praten. Het maakte me wel nieuwsgierig en ik besloot het boek ook eens te lezen. Ik vroeg haar of ik het boek van haar mocht lenen.

In eerste instantie zei ze ja, maar later kwam ze daar op terug, "Ik ga dat boek niet meenemen, hoor... dat durf ik niet." Ik lachte en stelde voor dat ze het in een plastic zak zou laten. Helaas was ze onverwurmbaar. Ik besloot het boek dan maar als e-book te lezen. Die avond downloadde ik het boek en installeerde een e-reader op mijn PC. In een paar avonden las ik het boek uit. Het was inderdaad een pittig verhaal. Alhoewel de BDSM me niet helemaal aansprak, moest ik toegeven dat het onderdanige best een tikkeltje opwindend kon zijn. Zelf zou ik het niet verkeerd vinden om door een vrouw iets of wat overheerst te worden.

Annemiek vroeg me regelmatig naar mijn vorderingen in het boek, en wilde er duidelijk over praten. Ik vond dat wel leuk, ze was een gezellige meid, en het onderwerp sprak mij ook wel aan. Helaas bood de werk-omgeving daar niet al te veel kansen toe. We konden toch moeilijk een discussie over erotiek opzetten temidden van collega's. Misschien was er een kans... Annemiek had me vertelt dat het boek ook verfilmd ging worden, en dat ze heel benieuwd was of de film net zo opwindend als het boek zou zijn als hety boek.

Op een moment dat er geen collega's in de buurt waren, trok ik mijn stoute schoenen aan en stelde ik voor om samen naar de film te gaan. Ik bracht het grappig, maar hoopte dat ze er serieus op in zou gaan. Aan de andere kant, mocht ze niet willen, dan was er geen man overboord. Ik verwachtte eigenlijk een duidelijk nee, maar Annemiek reageerde best enthousiast, "Ja! Dat doen we!". Toen we het later nog eens bespraken waren we al wel wat realistischer. Toen ik voorzichtig voorstelde om de film in een andere stad te bezoeken vond ze dat inderdaad ook een prima idee. Dat we samen niet gezien wilden worden was onuitgesproken maar ons beiden volkomen duidelijk.

We spraken af onafhankelijk van elkaar naar Breda te reizen. We hadden allebei een kaartje gekocht voor de middagvoorstelling en besloten elkaar pas in de zaal, en dus in het halfdonker, te ontmoeten. Ergens was het toch wel spannend. Alhoewel ik niets moest verwachten, ging ze niet zo maar met me naar de bioscoop. Ik hoopte ergens dat ze haar mooie strakke en glimmende broek weer aan zou hebben, die was echt heel mooi.
Ik liep naar de zaal en liet mijn kaartje zien. We hadden op de achterste rij aan de zijkant afgesproken.

Toen ik de zaal binnenliep, was ze er al. Ze lachte vrolijk naar me en verwelkomde me. Ik begroette haar ook en ging naast haar zitten. Nee, niet de glimmende broek, maar wel een mooi zwart rokje, met panties eronder. Of kousen, hoopte ik. Ik bood aan wat te drinken te halen, maar ze gaf aan dat zo prima was. Vijf minuten later begon de film. In het eerste deel van de film gebeurde weinig concreets en ik zat ongegeneerd naar haar te kijken. We zaten eigenlijk helemaal achterin de hoek van de zaal, en er was niemand anders in de buurt.

Annemiek leek helemaal op te gaan in de film. Ze had al laten merken dat ze de Christian Grey uit de film een "lekkertje" vond. Net zoals in het boek gevaarlijk knap. De Ana Steele was ook een mooie meid, maar ik kon haar niet echt projecteren op de beschrijving uit het boek van de naieve studente die nog geen vriendje heeft gehad.
Annemiek keek vol aandacht hoe de spanning tussen Christian en Ana zich opbouwde. Ik keek naar Annemiek. Gelukkig had ze niets door. Dacht ik.

Ik voelde hoe ze haar hand op de mijne legde. In eerste instantie lag haar hand alleen maar daar, maar even later streelde ze mijn vingers. Mijn hart sloeg over. Ik slikte. Jeeee... ik realiseerde me pas na een paar seconde dat Annemiek me streelde. Heerlijk... Alhoewel ze alleen maar streelde, zorgde de donkere omgeving en de seksueel geladen film ervoor dat ik behoorlijk opgewonden raakte. Mijn pik roerde zich. Ik trok mijn vingers onder die van haar uit, en verplaatste mijn hand op haar bovenbeen, op haar rokje.

Ze keek me aan. Haar blik was ... onderzoekend? Moeilijk te zeggen in het donker. Zou ik haar kussen? Ik zou het heerlijk vinden. Maar durfde ik het ook? Ze beantwoordde de vraag zelf al, door haar hoofd te draaien en weer naar de film te kijken. Ana en Christian stonden op het punt om te gaan vrijen, zoals Ana het graag wilde. Het neuken zou later pas komen. Ik bewoog mijn vingers langzaam over haar been. Ze reageerde verder niet, waar ik toch eigenlijk wel op gehoopt had. Even hoorbaar ademhalen, of haar lippen nat likken. Ik voelde door het nylon haar warmte. Ik zou graag met veel meer willen als haar alleen met vingers haar strelen. Ik had me graag tegen haar aangedrukt...

Ik bleef haar strelen, en hoopte op een reactie. Waarom liet ze toch niks merken. Goed, ze duwde mijn hand niet weg, dus ik ging er maar vanuit dat ze het niet erg vond. Maar niets laten merken, dat was zo... zo gevoelloos? Vond ze het niet fijn? In de film begon Christian Ana te neuken, zoals hij het wilde, en Annemiek zette haar voet op de stoelleuning voor haar. Daardoor was haar been min of meer gestrekt, met haar knie iets naar boven. Ik liet mijn hand voorzichtig naar de onderkant van haar been glijden. Ineens hoorde ik haar adem stokken. Ik hield mijn hand stil, bang dat ik iets niet goed deed, of toch te ver ging. Maar Annemiek fluisterde heel zacht "Ga alsjeblieft door...".

Een hele zorg viel van me af, ze wilde dit wel degelijk. Ik streelde haar teder over haar been. Haar huid was zacht en ik genoot van onze aanrakingen. Af en toe keek ik naar de film en raakte meer en meer opgewonden. Was dit van de verholen beelden, met de suggestie van meer, of was het door de aanrakingen met Annemiek met ook de belofte naar meer? Ik wist het niet, maar mijn paal was half hard. Ik wilde haar, het leek me super met haar in een lekker warm bed te liggen en haar te mogen beminnen.

Bij de volgende seks-scene trok Annemiek haar been op en zette haar voet op haar eigen stoelzitting. Het was me nu duidelijk, je ging niet zomaar op die manier op een bioscoopstoel zitten. Annemiek schonk de gelegenheid om haar onder haar benen te strelen. Nou, mooie vrouw, met liefde en plezier! Toen ik eenmaal zeker wist dat ze er bewust op aanstuurde, was het fijn om haar te strelen. Ik genoot van de erotische sfeer. Mijn hand gleed langs de achterkant van haar bovenbeen richting haar kont. Al strelende voelde ik geen ineens nylon meer, maar blote huid. Wauw, echte kousen!

Ontspannen spreidde ze haar benen iets. Ze keek me met een glimlach aan. Ik keek glimlachend, nee, bijna grijnzend terug. Nog een keer bevestigde ze haar goedkeur aan ons intieme samenzijn. Mijn hand had haar kont bereikt en ik streelde haar broekje, liet speels een vinger onder de zachte stof glijden. Door middel een opgetrokken wenkbrauw en bijten op haar onderlip gaf ze aan dat ze genoot. Ik ging verder en liet mijn vingers tussen haar benen glijden. En daarna langzaam mijn vingertoppen op de verdikking bij haar kutje.

Het voelde alsof haar lipjes waren gezwollen, en ik begon haar daar heen en weer te strelen. Op het doek neukte Christian zijn onderdanige Ana stevig, en alhoewel er nergens expliciete beelden te zien waren, was het duidelijk dat dit een film voor volwassenen is. Annemiek kneep ineens haar benen stijf tegen elkaar, met mijn hand ertussen. Tegelijkertijd haalde ze hoorbaar schokkend adem. Jezus, ze was toch niet.... ze zou toch niet klaargekomen zijn? Jezus man, echt, dat zou wel zo geil zijn!

Langzaam ontspande ze zich en draaide ze langzaam haar hoofd naar me toe. Een voldane blik bevestigde wat ik al vermoedde. Wauw! Ze bracht haar hoofd dichterbij en sloeg haar arm om me heen. Ze drukte haar zachte lippen tegen die van mij, en we kusten elkaar. Lang, zacht, heerlijk. Ik sloeg mijn arm om haar en wist tussen onze kussen te fluisteren "Oh lieve Annemiek....". Ik wilde meer kussen, snakte naar bevestiging. Het was zo'n intens gevoel ineens te weten dat Annemiek dit ook wilde. Het was een gevoel dat de hele wereld voor ons open lag. We konden wat mij betreft alles doen: kussen, strelen, heerlijk met elkaar vrijen, of gewoon een fijn gesprek over erotiek. Alles was mogelijk, alles mocht.

Annemiek maakte de keuze voor ons, en fluisterde tussen onze kussen door "Ga je mee? Naar de auto?" Ik maakte me los van haar heerlijke lippen en keek haar aan. Ze voelde het als verbazing en fluisterde "Ik bedoel, in de auto kunnen we.... Ik wil met nu jou zijn, de film... zie ik later nog wel eens. Ga mee, Ok?" JAA! ik wilde ook in haar auto zijn. Alleen met haar... We pakten onze spullen bij elkaar en giechelden onhoorbaar toen we beseften wat we gingen doen. Samen verlieten we de zaal en terwijl we de trappen van de bioscoop afliepen greep ik haar hand.

Ze had haar auto in een afgelegen hoek van de parkeergarage geparkeerd, er kwamen hier weinig mensen. We stapten snel in. Annemiek kwam over de middenconsole hangen en kuste me opnieuw. Weer kwam dat heerlijke gevoel dat alles mogelijk was. We hadden alle tijd, en namen uitgebreid de gelegenheid om elkaar lang te kussen. Teder, geduldig, warme, maar ook heet en verlangend. Haar tong kwam in mijn mond, en andersom. Ze kuste zalig! Ondertussen voelde ik haar handen ook op mijn lijf, over mijn bovenbenen. In eerste instantie wat gereserveerd, maar later streelde ze me over de verdikking in mijn broek.

Mijn paal was natuurlijk al flink gezwollen en ik genoot van haar hand. Ik wilde haar ook strelen en liet mijn handen richting haar kont glijden. Dat lukte voor geen meter, in een auto dit soort dingen doen was niet optimaal. Annemiek vond dat kennelijk ook en maakte zich even los uit mijn omhelzing. Ze zei "Wacht even, dan draai ik je stoelleuning naar achteren". Ze reikte over me heen en trok aan een handeltje. We drukten mijn stoelleuning helemaal naar achteren. Ik ging achterover liggen, en Annemiek klom over de middenconsole.

Ze kwam over me heen zitten en kwam over me heen liggen. "Zo, da's beter" zei ze met een lachje, even een beetje onwennig, zo dicht bij elkaar. We kusten elkaar opnieuw, en ik voelde dit keer haar heerlijk rondingen tussen ons in. Hmmmm, het voelde fijn, haar borsten tegen me aan. Ik streelde haar en man, wat voelde ik me ineens geil. Mijn paal klopte en dat merkte Annemiek. "Je hebt zin, he?" zei ze, terwijl ze me heerlijk ondeugend aankeek. Diezelfde blik waar ze me al meteen in het begin van onze kennismaking mee aankeek. "Oh zeker! Ik wil je al sinds dag een!" antwoordde ik.

Genietend van dit complimentje vleidde Annemiek zich tegen me aan, en omgekeerd zorgde ik er voor dat ik haar hele lichaam goed voelde. Ze was zo zacht! Daarbij haar heerlijke volle kussen, ik voelde me bedolven onder haar. Ik vergat haast dat we in een auto lagen. Ik streelde haar kont en rug. Onze kussen werden heter en heter, haastiger ook. Ik had haar rokje al omhoog getrokken en streelde haar billen. Mijn paalde klopte tegen haar aan, en ze zorgde er wel voor dat ze dit goed voelde.

Ze maakte zich los uit mijn omhelzing en ging op haar knieen zitten. "Kom, laten we het doen..." zei ze hees, en ze wurmde aan mijn broek. Ik hielp haar en schoof mijn broek naar beneden. Annemiek bevrijdde mijn pik uit mijn box, waarna deze schuin omhoog zwaaide. Mijn eikel was al half uit de voorhuid gekomen en glom van het voorvocht. "Haaa, dat is wat ik wil!" zei ze wellustig. Ergens was het wel wat vreemd haar ineens zo expliciet te horen spreken, maar op dat moment kon ik daar niet bij stilstaan. Ik wilde haar hand, haar mond, haar kutje om mijn paal voelen.

Annemiek dacht daar net zo over, en kroop iets naar boven. Met haar hand hield ze mijn pik vast en positioneerde ze zich boven mijn eikel. Ik voelde hoe ze haar lipjes over mijn eikel liet glijden en zich toen zonder pardon over mijn paal liet zakken. "Ohhhhhhhhhh" zuchtte ik, toen ik in haar warme en glibberige kutje verdween. God, wat heerlijk! Ook Annemiek ervaarde zoiets, haar ogen staarden nietsziend door me heen. Toen sloot ze haar ogen en kreunde "Ohhhhh, wat lekker!" fluisterde ze naast mijn oor. Ik sloeg mijn armen om haar heen, terwijl ze haar heupen begon te bewegen.

Eerst heel langzaam, zodat we beiden precies voelden hoe we in elkaar schoven. Wat een supergevoel! Langzaam voerden we onze bewegingen op, in snelheid en heftigheid. God, wat was het heerlijk met deze vrouw te vrijen. Wat was het fijn in haar! Ik merkte hoe zeer ze op ging in ons samenzijn. Haar hoofd hing naast het mijne, en ik hoorde haar zwaar ademen, alsof ze zeer geconcentreerd was. Ik streelde haar rug en woelde door haar haar. Ik fluisterde "Annemiek, dit is zo heerlijk in je". Ik vond het fijn haar te beschrijven wat ik ervaarde, alhoewel het de vraag was of het tot haar doordrong.

Annemiek begon heftiger te bewegen, het werd steeds meer stoten. Ik vond het prima, het was niet echt misbruiken, maar ze mocht me best gebruiken. Dat voelde eigenlijk best lekker, een vrouw die me gebruikte voor haar eigen genot. Zolang het voor mij ook maar genot betekende en geen pijn werd... Maar dat zat wel goed, heerlijk bewoog Annemiek zich boven op me, heerlijk voelde ik mijn paal in haar kutje gemolken worden. Vooral haar onverwachte geilheid wond me ontzettend op.

Annemiek lag boven me te steunen en drukte zich doelbewust op mijn kloppende pik. Ik probeerde mee te gaan en elke neergaande beweging van haar heupen te beantwoorden met een stoot diep in haar. De neergeklapte autostoel gaf me niet veel bewegingsruimte, maar die was natuurlijk ook niet nodig. Annemiek had de controle, en ik vond het maar wat fijn. Het was heerlijk de controle aan haar over te laten, en gebruikt te worden voor haar genot. Ik hoorde haar vlak boven mijn hoofd kreunen.

"Nnnnggggggggg.... ohhhhhhh" kwam van beide kanten. Stevig drukte Annemiek zich telkens op me, ze zette veel kracht op mijn pik. Die werd aardig gemangeld, maar vreemd genoeg was dat erg lekker, erg opwindend. Ik voelde dat ze heerlijk nat was, want er liep van vocht op mijn ballen. Het tempo liep wat op, en haar kreunen werd harder en intenser. Mmmmm, wat lekker geil, ik hoopte dat ze lekker zou gaan komen. Ik hoopte dat ze helemaal weg zou zinken in haar eigen genot en niet meer weten wat ze deed. Ik gaf haar nog meer pik, door mijn heupen iets omhoog te drukken. "Ah! Ja! Oh, ja, ja, ja..." was haar reactie, ze voelde dit wel degelijk.

En ineens was het er, ik voelde haar kutje krampen. Ik voelde hoe mijn pik nog steviger werd gepakt, en hoe ze een paar keer heel snel op mijn pik pompte. Ze had niet eens in de gaten wat ze deed, ze was even helemaal van de wereld. Maar wat een mooi gezicht, om haar te zien komen. Ze keek moeilijk, dan weer blij, en tenslotte helemaal ontspannen. Ook haar lichaam boven op me ontspande zich. Ze liet zich zakken, en even lagen we zo. Midden in een parkeergarage, in een auto. Ik streelde haar, kuste haar.

Eerst zonder woorden, later fluisterend: "Heeee, dat was lekker, geloof ik?" Ze antwoordde niet, maar knikte. Ze keek me aan, haar haar zat heerlijk in de war. Ik lachte en kuste haar opnieuw. Ze kreunde "Ohhh, wat lekker...". Ik lachte. Het was zeker lekker geweest, het was fantastisch om te zien hoe het genot haar veroverde, hoe ze zich overgaf. Ik kuste haar, en sloeg mijn armen om haar nek heen. "Ik vond het heerlijk om je te zien komen..." zei ik.

3 opmerkingen:

  1. Da's geen verkeerd verhaal, Jeroen!!!! Ik zou met een vent ook wel eens zo'n avontuur willen beleven. Maar die auto sla ik over. Doe mij maar een fijn groot bed met een lekker lang voorspel, een borreltje (of twee) en dan lang en heftig van elkaar genieten. Na afloop zou hij voor veetien dagen genoeg hebben.......... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ok, dus bij welke bioscoop spreken we af? Hoe laat? ;-)
    En dat voorspel begint al in de bios, als ik mijn handen niet van je af kan houden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is nu al 2 april, Jeroen!! Waar blijft je volgende verhaal?? Ik ben zeer benieuwd....... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen