zondag 14 april 2013

Marion III

Wat moest het heerlijk zijn haar te kussen. Haar brede lippen tegen die van mij te voelen. Liefst met dezelfde hunkering zoals ik die voelde. De hunkering die er ook voor zorgde dat ze haar armen om me heen sloeg. Een arm om mijn nek, de ander om mijn rug. Ik zit te dagdromen achter mijn bureau. Als ik iets naar links kijk zie ik Marion zitten. Ze is zich van niets bewust, en gaat op in haar werk. Daarom dagdroom ik nog maar wat verder...

Als ik binnenkom zie ik meteen twee veranderingen. Vanmorgen droeg ze een zwart vestje op een rode broek. Marion draagt graag zwart, ik zie het vaker bij haar.
Nu ziet ze er fantastisch mooi uit. Haar lippen, prachtig rood. Dat staat haar heel mooi. En onder haar broek draagt ze nu de korte suede gehakte laarsjes, die ik al eens eerder had gezien. Maar mijn ogen blijven naar haar lippen staren. Man, wat mooi!

Meteen na mijn begroeting zeg ik dan ook "Wauw, je lippen... ze zijn...." Ze wacht niet af en vraagt lachend "Ja?". Voordat ik het weet zeg ik "... om te zoenen." Ze kijkt me even aan, en antwoordt gevat "Nou, dat lijkt me wel wat..." Ze blijft me een tikkeltje brutaal maar ook hoopvol aankijken. Zacht zeg ik "Mij ook", weer voordat ik er over heb nagedacht.

Dan is het even stil. Allebei denken we aan onze woorden. Allebei realiseren we dat we elkaar graag willen kussen. Ik kom een stapje dichterbij. Haar rode lippen blijven me maar fascineren. Ik blijf er maar naar kijken. Marion doet ook een stapje dichterbij, we staan nu erg dicht bij elkaar. Ik voel haar warmte, ik ruik haar geur. Het bedwelmt me. Ik leg mijn hand in haar zij, voel het stofje van haar vestje. Even besluitenloos merk ik hoe mijn duim over haar zij streelt.

Ik zie van alles op haar gezicht. Vrolijkheid, aandacht, verlangen. Het is bijna net zoals in zoveel films al is vastgelegd. Langzaam naderen onze gezichten elkaar. Ik kijk afwisselend van haar ogen naar haar lippen. Marion doet hetzelfde, gelukkig! Haar grote ogen, die schreeuwen: Ja! Kus me! Haar mond, met die uitnodigende lippen. Voor collega's zijn we nu te dicht bij elkaar, zelfs voor collega's die het goed met elkaar kunnen vinden.

Ik merk dat ik mijn gezicht een beetje scheef houd, en Marion net de andere kant op. Ik zou nu willen zeggen dat ik haar zo mooi vindt, maar ik ben bang de hele intieme sfeer te verzieken. Ik tuit mijn lippen, en dan... god, we kussen elkaar! Heerlijke zachte, warme lippen. Ik voel hoe ook zij reageert en hoe gretig ze me aanraakt. Niet fysiek, maar meer liefdevol. Ik was me er niet van bewust dat zoiets kon, maar ik voel in haar lippen hoe ze me heerlijk overdonderend kust. Alhoewel nog altijd teder en zacht, voel ik dat ze me uitgebreid met haar lippen aftast.

Ik ben me van zoveel bewust, haar aanwezigheid, haar geur, haar zachtheid, haar warmte, maar tegelijkertijd is de buitenwereld ver weg. Stilte, alsof er nog maar twee personen op de wereld zijn. Marion drukt haar wang tegen die van mij aan, ze kroelt met me. Ik koester me in haar warmte, en druk mijn neus in haar lokken. We genieten zo van dit lichamelijk contact.

Ik kus haar schuin achter haar oor. Til haar ravenzwarte haar op, en weer ruik ik die geur. Marion helpt me door haar haar uit haar nek omhoog te houden en haar hoofd scheef te houden. Mmmmm, ik geniet hier zo van. Misschien omdat ik merk dat zij het heerlijk vindt om zo gekust te worden. Maar wat is het toch heerlijk om haar zo te mogen aanraken, haar zo te mogen voelen reageren. Ik streel met mijn neus in haar nek, en druk ondertussen kusjes op haar huid.

Ze glimlacht warm, en ik voel me meer dan welkom verder te gaan met mijn strelingen en mijn kussen. Voor mijn gevoel veel te kort staan we elkaar innig te omhelzen en te kussen als simpelweg zegt "Kom...". Ze pakt mijn hand en loopt naar de trap. Met mij aan de hand lopen we naar boven, al kan ik niet van haar afblijven. Ik streel haar, en halverwege stoppen we voor een innige kus. Weer die gelukzalige omhelzing. Man, wat is het fijn om door Marion vastgehouden te worden.

We lopen verder omhoog en voor dat ik het weet laat ze zich achterover op haar bed zakken, met mij achter haar aan. Terwijl ze op haar rug ligt trekt ze me over haar heen. Natuurlijk volg ik haar en even later voel ik mijn armen om mijn nek, terwijl haar gulzige lippen me uitgebreid kussen. Ze zuigt mijn lippen naar binnen, ik lik haar lippen. In de extase merk ik nauwelijks dat haar hand onder mijn shirt over mijn borst glijdt.

Mijn handen friemelen aan de kleine knoopjes van haar vestje. Ik probeer ze een voor een los te maken en Marion kijkt toe. Ik schuif de beide zijden van haar vestje opzij, en streel de stof van haar shirt eronder. Marion's borsten zijn niet groot, maar des te zachter. Ik streel over de minimieme bultjes in haar shirt en voel dat ze geen BH draagt. Ze haalt zuchtend adem, en lijkt te genieten van mijn strelingen.

Weer kussen we, strelen we, genieten we, terwijl gaande weg steeds meer kleding stukken op de grond belanden. Als we allebei naakt zijn, trekte ze me weer boven op haar. Heerlijk om op haar te liggen, tussen haar licht opgetrokken benen. Ik voel me zeer welkom, en wil niets liever met Marion samen zijn. En haar zien genieten. Terwijl we heel dicht bij elkaar zijn, merk ik de warme gloed onder in mijn buik.

Ik besef ineens dat ik op het punt sta in Marion te glijden. We kijken elkaar aan en ik zie het verlangen in haar ogen, haar goedkeur. Ik kantel mijn bekken, waardoor mijn paal soepel naar binnenglijdt. Ze kreunt zacht en sluit haar ogen. Draaiend met onze heupen dring ik steeds verder in haar. De warmte is zo allesomvattend, zo intens. Een warme deken, zeg maar.

Tegelijkertijd verspreid zich een tintelend gevoel. Ik weet haast zeker dat dat bij Marion hetzelfde is. Met haar armen om me heen, al strelend, bemint ze me. Ik beweeg me ritmisch in haar. Het is geen stoten, nee, een meer tedere beweging, met maar één doel. Haar ademhaling is staccato, ik voel de warme lucht in mijn nek. Het is heerlijk mijn bewegingen op haar genot af te stemmen. Ik ben er nu enkel voor haar. De liefdevolle omhelzing maakt het makkelijk voor mij, ik wil simpelweg dat ze het fijn heeft.

Haar zachte kreunen en steunen winden me op, en ik denk dat Marion daar ook weer op reageerde. Met gesloten ogen ligt ze onder me, terwijl mijn heerlijke jeukend pik soepel in haar vochtige kutje glijdt. Ik heb het zalig, en weet dat het gaat komen. Ineens fluistert ze "Ooohh jaaaaa...... oooooh hiermee doorgaan.... Oh god!". En dan gaat het heel snel. Ze begint onder me te kronkelen en begint heftig te hijgen. Ik probeer mijn ritme vast te houden, ik wil haar dit genot veel langer bezorgen.

Weer onverwacht komt ze klaar. Happend naar adem probeert ze haar buik te krommen. Omdat ik op haar lig, gaat dat niet, maar het bezorgt mij wel het gevoel dat ze heel dicht tegen me aan wil zijn. Haar nagels knijpen in mijn schouder en rug. God, wat heerlijk! Ik beweeg nog even door, waarbij Marion alleen maar heftiger kreunt, totdat ze me met een handgebaar tegen houdt. Ik stop en kus haar vol op haar mond. Ik wil er voor haar zijn.

Ze slaat haar armen om mijn nek en kust me. Het is lang stil, we zijn gewoon bij elkaar, in elkaar. Dat is genoeg. Ze verslapt haar omhelzing en kijkt me aan. Haar ogen geil en vrolijk tegelijk. Ze zegt "Hmmmmm, god, dat was lekker!". "Ja..." was het enige wat ik uit wist te brengen. "Oh man, ik weet niet wat je deed, maar ineens.... Wauw!" kreunt ze, nog enigszins nahijgend.

Ik blijf nog even in haar liggen, gewoon nagenieten. Ze streelt mijn rug en kont, en we kussen rustig. Haar lippen zijn wel gretig. Ineens valt me op dat ze niet meer zo rood zijn. De lipstick is er wel een beetje vanaf. We hebben dan ook aardig wat gekust. Zo ken ik Marion eigenlijk niet, als collega heeft ze nooit make-up. Ik heb altijd gedacht dat zij niet zo'n soort vrouw was. En des te opwindender is het om te weten dat ze zich voor mij wel opmaakt.

Ik merk dat ze het een beetje zwaar vindt worden, met mij boven op haar. Ik rol van haar af, en kom naast haar op mijn rug terecht. Ze rolt ook om, en komt op haar zij naast me liggen. We kussen, en ik zeg "Het is mooi om jou te zien genieten. Je hebt een heel geil orgasme." Ze schiet in de lach, en zeg "Nou, ik was er zelf even niet bij. Tjonge, deze kwam ineens om de hoek en hij was heel heftig. Ik voel het nog steeds... Dank je..." Ik krijg een kus als beloning. Ze streelt mijn borst, en haar hand zakt naar beneden.

Ze pakt mijn half slappe pik vast, kijkt er even naar, en zegt "Deze kan me erg lekker verwennen". "Hij vond het zelf ook erg fijn..." zeg ik. Achteloos laat ze mijn pik door haar hand glijden en ik zeg er achteraan "...net als nu trouwens". Ze glimlacht en kijkt me even gelukzalig aan. Haar hand stopt niet, sterker nog, pakt mijn pik wat gretiger vast. Langzaam beweegt ze haar hand omhoog en omlaag, waadoor mijn paal snel stijver wordt.

Ze komt overeind en kruipt tussen mijn benen. Ze gaat er eens goed voor zitten. Ik bekijk dit alles met goedkeuring. Marion's borsten deinen mee, ik vind ze mooi. Ik vind Marion gewoon mooi, haar zwarte haren over haar schouders, haar kleine borsten, haar buik. Ik geniet dan ook met volle teugen om hier bij haar te zijn. 

Ze trekt me zo lekker af. Heel bijzonder ook, haar goddelijke handen leggen de nadruk op de omhoog gaande beweging. Het omhooghalen van haar hand gaat iets sneller als het omlaag gaan. En bij het omhoog halen van haar hand spant ze haar spieren wat aan, alsof ze mijn pik eruit knijpt. Het is een geilmakende beweging, en binnen no-time is mijn voorhuid vochtig. Ze kijkt me aan, maakt even haar ogen groot, en en vraagt grijnzend "Lekker?"

"Heerlijk!" zeg ik zacht, en ik geef me over aan haar controle. Marion verhoogt het tempo nu. Oh god, wat doet ze met me... Ik zie hoe haar borsten licht meedeinen in de heerlijke bewegingen van haar hand. In stilte trekt ze verder af. Ik hijg met korte ademstootjes synchroon mee in haar ritme. Kreun zacht, dit is wel ontzettend lekker en ik weet heel goed waar dit gaat eindigen.

Misschien nog wel het meest opwindend is haar vrolijkheid, de lol die ze beleefd. Op haar gezicht is het plezier dat ze heeft af te lezen. Dat windt me enorm op. Genietend van de situatie en de controle vindt ze het heerlijk om mij zo gek te kunnen maken. Ik moet zeggen dat ik daar dan ook wel heel erg op reageer. Het is echt geil om haar zo mee te maken. Op het werk een leuke vrolijke collega, en hier, in een sfeer zonder kleding, opwindend. Die andere kant van Marion is heerlijk.

Ze pakt mijn warme pik andersom vast. Met haar duim naar beneden nu. Ze duwt nu meer naar beneden. De afwisseling is fijn, haar zachte vingers houden mijn pik vast en knijpen op een andere manier. Na een paar minuten aftrekken, staat er een dikke druppel voorvocht op mijn eikel.  Ze draait haar hand weer om en trekt me nu net iets sneller af. Heerlijk voel ik de schokgolven die ze door mijn onderbuik stuurt. Ze houd het ritme nu vast. Niet sneller, niet langzamer. God, tergend langzaam nader ik een hoogtepunt. Oh god, ga door, dit is zo lekker!

Ze kijkt me strak in de ogen, ik kan maar moeilijk weerstand bieden. Ik wil het liefst mijn ogen sluiten, maar ik wil ook in haar ogen kijken als ze me bevredigd. Haar ogen zijn dwingend, ze wil dat ik blijf kijken, hoe moeilijk het ook is. En dan, dan is het zo ver, ik merk dat ik over de berg heen ben, dat ik zeker ga komen. Ik hap naar adem, en wil kreunen, als ik ineens zie hoe ze voorover buigt.

Ze opent haar mond en neemt mijn eikel er in. Ze omsluit mijn eikel met haar warme lippen, en meteen voel ik hoe ze me heerlijk pijpt. Terwijl ze me aan blijft kijken zuigen haar wangen zich hol, en trekt ze me stevig af. Dat is de trigger voor een spetterend orgasme. Heftig kom ik in haar mond klaar, waarbij Marion alles doet om mijn orgasme zo lang mogelijk aan te laten houden. Met haar tong streelt ze mijn eikel, en ook haar hand blijft me aftrekken. Ze heeft er plezier in als ze constateert hoe gek ze me hier mee krijgt.

Enigszins buiten adem sluit ik mijn ogen, terwijl ik voel hoe Marion nog altijd mijn nakloppende pik vasthoudt en streelt. Hmmmmm, ik voel me heerlijk ontspannen, en de warme atmosfeer is daar zeker één van de oorzaken van. Ik voel hoe ze me teder streelt. Omdat ze me blijft strelen kijk ik door half geopende ogen naar haar. Ik zie dat ze me aankijkt met een lieve glimlach. Ik lach terug en ze zegt "Volgens mij vond je het wel fijn..." Ik knik ter bevestiging en leg mijn hand op haar boven been. Streel haar.

We genieten van ons samenzijn. Er is een hoop dat we nog moeten zeggen, maar nu even niet. Nu ervaren we allebei een heerlijke rust. Ze kruipt tegen me aan, en ik sla mijn armen om haar heen, ze is zacht en warm. We kroelen tegen elkaar aan, en ik kijk gefascineerd naar haar zwarte lokken, die aan één kant van haar gezicht omlaag hangen. Ik laat er mijn hand door heen glijden, en merk dat ze een beetje verrast is. Ze kijkt me vragend aan en ik zeg "ik vind dat je mooi haar hebt, leuk..." "Het is toch niets bijzonders?" zegt ze. "Misschien niet, maar ik heb je daardoor altijd al heel mooi gevonden, het staat zo mooi bij je." 

"Oh.... hoe lang is dat dan al?" vraagt ze. "Oh uh...." ik probeer terug te filmen vanaf wanneer ik haar eigenlijk zo leuk vind, "eens denken, ik denk vanaf het moment dat je op onze afdeling kwam werken, hoe lang is dat geleden? Tien jaar of zo?" "Zo lang al? Ik heb dat nooit gemerkt...." Ze kust me, en ik antwoord "Ja.... ik kan toch moeilijk tegen een collega zeggen dat ik haar leuk vind...". Natuurlijk had ik dat wel kunnen zeggen, maar ik durfde het niet. "Oh, maar ik had het anders best eerder willen weten" zegt Marion, "tjee, zo lang al..."

Terwijl ik haar nog altijd streel, vraag ik haar "Maar stel nou dat ik 5 jaar geleden had gezegd dat ik je leuk vond, wat had je dan gedaan?" "Nou, ik denk dat ik er best wel voor open had gestaan... Ik heb altijd wel... zeg maar uh.. interesse gehad in wat meer spanning. Meer als Jan in ieder geval..." Jan is haar echtgenoot en ook een collega. Nu ben ik degene die verbaasd is over haar uitspraak, ik zou dat niet hebben kunnen zeggen dat ze wel wat meer wilde. "Tja, zo blijkt maar dat je dat niet altijd aan iemand kan zien dat er behoefte aan meer is."

Als bevestiging komt ze tegen me aan gekropen en kussen we elkaar lang en uitgebreid. Wat kust ze toch zalig! We verliezen ons weer en ergens begint het weer te kriebelen. Ik bespeur weer een verlangen. Marion rolt achterover, en omdat ik haar lippen niet wil loslaten, rol ik mee. Innig omhelzend zoenen we elkaar intiem. De warmte tussen ons in is bedwelmend en zorgt er voor dat ik haar weer graag wil verwennen. Het is zo'n heerlijke beloning, die geile trekken op haar gezicht als ze in genot ligt.

Marion ligt in mijn armen, met opgetrokken benen, die weer over mij heen liggen. Ik streel haar, maar concentreer me op haar borsten en haar kontje. Misschien omdat het zo lekker zacht is daar? Mijn strelende hand ligt graag in haar bilnaad, en ik merk aan Marion dat ze dat ook best prettig vindt. Ze huivert als mijn vinger tergend langzaam tussen haar billen door glijdt. Ik verleg mijn werkplek wat naar voren, mijn vinger voelt dat haar schaamlippen weer gezwollen zijn. Teder strelend zie ik hoe Marion haar ogen sluit en zacht steunt.

Ze opent haar benen, zodat ik prima bij haar kutje kan. Rustig streel ik haar lipjes, duw er tegen. Ze gaan makkelijk uit elkaar, ertussen is het inwendige roze van haar kutje te bewonderen. Marion ondergaat het genietend en laat me begaan. Mijn gestrekte vingers duwen en wrijven rondjes over haar lipjes. Ik weet dat ze wil dat ik ze ertussen duw, om haar te vingeren. Maar zover is het nog niet.

Ik merk dat mijn vingers vochtig worden van haar kutvocht. Prima, dan glijdt het alleen maar beter. Af en toe streel ik om haar clitje heen, en haalt Marion snel adem. God, was is dit mooi om te zien. Ik zie dat mijn half slappe pik een druppel voorvocht heeft. Tussen haar lipjes is het nu glimmend, en voorzichtig druk ik mijn middelvinger ertussen. Marion zucht, en langzaam draai en krom ik mijn vinger in haar kutje. Het is heerlijk warm en nat daar, en ... stevig. Ik weet er geen ander woord voor. Ik kan met gemak en soepel mijn vinger in haar kutje drukken, maar haar kutje drukt ook wel terug.

Al strelend laat ik mijn vingers af en toe in haar kutje glijden om daarna dan toch weer even de lipjes te strelen. Genietend ondergaat Marion mijn verwennerij, en ik prijs mezelf gelukkig, dat ik mag zien hoe fijn ze het heeft. Mijjn vingers verkennen haar kutje en ik voel het gerimpelde plekje inwendige huid waar haar g-spot haar tot intens genot brengt. Ze haalt adem, kreunt luid als ze weer uitademt. Heerlijk om haar hier te verwennen. "Neee, terug...." zucht ze, als ik mijn vinger er weer uit haal. 

Ok, weer terug dan. Opnieuw haar g-spot. Langzaam beweeg ik mijn wijsvinger, met een 'kom-hier' beweging. Non-stop verwen ik Marion's kutje, en non-stop kreunt ze. Ik buig me wat voorover en kus haar natte lipjes. Lik er zacht over heen. Ze kromt haar rug en roept uit "Ohhhh god.... jaaaaaa oh jaaaaa" Ik verschuif mijn mond iets naar boven en zuig me eventjes vast op haar clitje. Haar reactie is overduidelijk, dit is wat ze wil, hier moet ik vooral mee doorgaan. Ik begin daar te likken. Ze geeft zich helemaal over aan het genot, voor mij een seintje om haar op deze manier helemaal naar het eind te brengen. Ik lik haar clitje ritmisch, en mijn wijsvinger blijft haar g-spot stimuleren. 

Ze kan het nu niet meer tegenhouden, ze weet dat het gaat komen, net als ik het weet. Toch verhoog ik niet het tempo, of de intensiteit. Het lijkt me juist leuk haar op dezelfde manier te laten genieten. Misschien niet zo snel, maar de weg er naar toe wel langer. Meer genieten dus. Of zoiets. Marion is te ver weg om zich daar druk over te maken. Langzaam zie ik haar hals en gezicht roder worden, een prachtig gezicht, haar orgasme dient zich aan. Haar buik begint te schokken, en haar kreunen worden luider. 

Genietend laat ze het over zich komen, en ik kijk bewonderend naar de geile uitdrukking op haar gezicht. Wat is ze toch mooi als ze klaar komt. Wat opwindend is dit! Ik voel mijn pik kloppen in de vrije lucht, ongetwijfeld met druppels voorvocht eraan. Ik kijk er niet naar, want ik wil geen seconde missen van het schouwspel dat Marion me gunt. Wat is het toch mooi om een vrouw te zien klaarkomen. Haar orgasme houdt lang aan en ik probeer zo lang mogelijk door te gaan met haar g-spot te kietelen. 

Het duurt even voordat ik merk dat het minder wordt. Om haar geen onplezierige gevoel te geven bouw ik mijn vinger activiteiten langzaam af. Nog altijd diep ademend ontspant ze zich opnieuw, en opnieuw kruip ik tegen haar aan. Wat kan Marion toch mooi klaarkomen.... Als ze haar ogent opent, lach ik haar lief toe. Ze slaat haar armen om me heen. "Ohhh... dit is echt zooo fijn... Kom, kom bij me."

We knuffelen, met weinig woorden. Dat is helemaal niet nodig. Ik wil dat ze geniet, en ik wil bovendien degene zijn die haar laat genieten. En ik vind het heerlijk dat Marion mij dat laat doen. In zwoele warmte liggen we tegen elkaar, luisterend naar elkaars ademhaling, elkaars liefkozingen voelend. Af en toe en kus. Op een of andere manier zijn we allebei voldaan. Misschien omdat we elkaar nu ontdekt hebben, we van elkaar weten dat we nog vaker samen zullen zijn, dat de druk wat is afgenomen.

We komen weer wat terug in de realiteit van de dag. Kinderen die thuis gaan komen, regelmaat die weer opgepakt moet worden. Marion stapt uit bed, en kleedt zich aan. Ik bekijk dit om mijn gemak. Leuk om haar te zien aankleden, om haar te zien bewegen. Al gauw is ze weer de dagelijkse Marion, en snel kleed ik me ook aan. We kussen elkaar nog eens en nog eens, en dan neem ik afscheid. Ze lacht me lief toe en bedankt me op zachte toon. "Tot gauw, lekkere vent..." en dan valt de deur dicht.



8 opmerkingen:

  1. Pfffffffffffffffff !!!!!!!!! Ik ben alleen, maar kon door het verhaal niet van me af blijven............ HEERLIJK !!!!! Bedankt, Jeroen !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor klaarkomen staat geen tijd, Jeroen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Daar moet ik je gelijk in geven. Het altijd lekker, elke dag, elk uur. Jammie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer een lekker geil verhaal Jeroen!!!
    Van mij mag je wekelijks schrijven !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat zou ik óók best willen, kun je me even wat inspiratie geven? :-)

    BeantwoordenVerwijderen