zaterdag 18 mei 2013

Nicole

"Tot morgen, veel plezier!" zwaaide ik vrouw en kinderen uit. Ze gingen naar een vriendin van mijn vrouw in Apeldoorn. Morgen is het zaterdag en zouden ze een dagje gaan shoppen. Ik kon dan mooi de tuin weer wat bijwerken, fat was hard nodig na de winter. De afgelopen week was het even mooi weer geweest. Ik zie ze de hoek om verdwijnen, terwijl bij de buren een collectant staat. Een vrouw met een kind. De buurman doet net de deur dicht en de vrouw komt met het kind naar mijn deur gelopen.

Het valt me meteen op hoe klein en fijn de vrouw is. Ze zal niet veel langer als 1 meter 60 zijn. Het kind draagt de collectebus. De vrouw kijkt me vriendelijk aan en ik ben meteen getroffen door haar... schoonheid? Nee, haar vriendelijkheid. Ze kijkt erg vriendelijk, open. Ze draagt beige western laarjes, die haar iets stoers geven, in tegenstelling tot haar meisjesachtige lichaamshouding. Een grijze getailleerde jas met een ceintuur. Haar handen in haar zakken.

Ze glimlacht vertederd als haar kind vraagt "Heeft u misschien een bijdrage voor de hartstichting?". Ze kijkt me aan, en... wauw! Wat een mooie vrouw is dit... Er iets in haar dat me aantrekt. Haar donkerbruine steile haar dat tot net over haar schouders hangt? Of het dunne zwarte lijntje dat ze om haar ogen heeft? Of is het haar fijne bouw? Ik weet het niet maar voel me behoorlijk tot haar aangetrokken. Het lijkt of ze dat in de gaten heeft, ze kijkt me op een bepaalde manier aan.

Terwijl ik antwoord "Ja hoor, ik zal eens kijken..." pak ik mijn portomonnee. Ik zie dat ik nauwelijks kleingeld heb. Ik zeg "Ik heb hier alvast iets, maar binnen ligt nog meer, ik zal eens even gaan kijken, een momentje.." Ik sta op het punt me om te draaien, als de vrouw zegt "Nou, ik kan straks nog wel even langs komen, hoor. Straks komen we hier toch weer langs als we de overkant doen. Dan hoef je nu niet speciaal te lopen."

"Okee" zeg ik, alhoewel het me niet had uitgemaakt. Ze zegt tegen de jongen "Ga maar naar het volgende huis, Tim". Gretig gaat Tim gaat meteen op pad, en de vrouw kijkt me weer glimlachend aan "Dan kom ik straks nog eventjes bij je, als je dat goed vindt..." Hmmm, de manier waarop ze dat zegt, de toon, de warmte. Ik antwoord "Dat zou leuk zijn...". Best wel suggestief, maar ze lacht naar me, en loopt achter Tim aan. Halverwege de oprit kijkt ze nog even achterom, en vang ik haar blik. Een glimlach. 

Wat een vrouw.... Ik kijk haar na en zie haar verdwijnen. Ik sluit de deur en pak wat te drinken. Ik zit even in de woonkamer en besluit dan de achtertuin nog even af te maken. Na een uur is alles gereed en eenmaal weer binnen val ik op de bank neer. Ik zie toevallig net de vrouw van de collecte aan de overkant de huizen afgaan. Ik leg het geld klaar en volg haar met plezier, ze is echt leuk om te zien. Ik verwacht dat ze samen met Tim oversteekt en weer aanbelt, maar dat gebeurt niet. Zou ze het vergeten zijn?

Ik kijk wat TV en na een half uur gaat de bel. Ah! Dat zal haar zijn... Ik loop naar de voordeur en maak deze open. Inderdaad is het de vrouw, maar nu zonder kind. Weer die glimlach, en bijbehorende begroeting "Hai! Ik zou nog even langs komen." "Ja, klopt. Ik zag je net aan de overkant voorbij komen, en dacht dat je het vergeten was...." zei ik. Ze lachte samenzweerderig, "Nee, niet vergeten, maar ik wilde eerst Tim naar huis brengen, zodat ik daarna nog even bij je kon langs komen..."

"Oh zo..." zeg ik wat lacherig, beslist niet ongevoelig voor de toon waarop ze vooral dat laatste zei, "Kom maar even binnen, zo warm is het niet meer". Ik doe een stap naar achteren, en draai me om om het geld te pakken. Terwijl ik dat doe, hoor ik hoe ze de voordeur dichtdrukt. Ze staat nu bij me in de hal. Ik kijk haar aan, en zij mij. "Ik stoor je toch niet?" vraagt ze. "Nee... nee, ik zat wat TV te kijken." Even een stilte, een wat ongemakkelijke stilte. Dan stapt ze iets dichterbij en zegt ze op zachte toon "De manier waarop je naar me keek daarstraks beviel me wel..."

"Oh ja?" antwoord ik hees, ik weet niet wat ik moet zeggen. "Ja, je blik was zo... gretig" ging ze verder. "Oh, sorry!" zei ik, waarop ze meteen antwoordde "Neeej... nee, niet sorry. Ik vond dat wel fijn." Ze kijkt naar me op, en ik weet echt niet wat ik moet zeggen, het wordt wat stotteren. Ze komt nog dichterbij, ik voel een hand op mijn arm. "Ik zou het helemaal niet erg vinden om nu gekust te worden..." gaat ze verder. Ineens gaat ze op het puntje van haar tenen staan en drukt haar lippen tegen die van mij.

Heerlijk warm en zacht zijn haar lippen, en de geur die om haar heen hangt is ook erg lekker. Ik beantwoord haar kus, en probeer die zo lang mogelijk te rekken. Met gesloten ogen geniet ik van haar lippen. Pas na een paar seconde wordt de betovering verbroken en kijk ik haar aan. Ze kijkt zo lief, met weer die mooie glimlach. Ze zegt niets, maar bijt vrolijk op haar onderlip. "Wauw" brengt ze zacht uit, "dat was lekker!" Ik zeg niets maar kus haar opnieuw. Dit keer ben ik het die naar haar gezicht reikt, ik moet een beetje bukken.

Weer die gevoelige zachte lippen, en dit keer merk ik dat ze haar mond een beetje opent. Ik ga met haar mee, en voordat ik het weet staan we intiem te tongen. Heel teder, heel rustig. Ik voel haar lippen, haar tong. Jezus, wat is dit lekker. Genietend gaan we op in heerlijk kussen, met veel gevoel en liefde. Als we elkaar weer loslaten zijn we allebei verbaasd over de heftige gevoelens die deze kussen losmaken.

Ze kijkt om zich heen en stapt dan op de eerste trede van de trap. "Zo, nu kun je er makkelijker bij..." zegt ze lacherig. Weer kussen we elkaar, uitgebreid. Met veel gevoel geven we ons aan elkaar over. Ik sla mijn armen om haar tengere lichaam heen, en ik merk dat ze hetzelfde doet en zich ook nog eens tegen me aan drukt. Mijn handen strelen haar rug, naar kont. Ik spreid mijn vingers en grijp in haar bil. Ze gromt met instemming.

Ze weet me op te winden met deze geluidjes, en ik trek haar billen tegen me aan. Wat een lekkere vrouw... "Oh god, wat lekker..." murmelt ze tussen onze hete kussen door. Ze pakt mijn handen van haar kont en draait zich in mijn omarming om. Ze drukt haar rug stevig tegen me aan, en duwt mijn handen naar boven. Ze legt mijn handen op haar borsten. Ze zijn niet groot, maar haar reactie is des te geiler. "Ohhhhh, jaaaaaah...." kreunt ze, als ze mijn handen tegen haar borsten aangedrukt heeft. Door de stof van haar vest voel ik haar harde tepels.

Aangemoedigd door haar reactie grijp ik stevig in haar borsten. Ze kronkelt haar kont tegen mijn pik aan, die natuurlijk al flink gezwollen is. Mijn handen hebben nu vrij spel en ik streel haar hele lichaam. Ook over haar kutje. Terwijl ik me weer op haar borsten richt, maakt ze haar broek los en trekt de rits omlaag. Ik grijp mijn kans en laat mijn ene hand in haar broek glijden. Ondertussen kus ik haar heet in haar hals. "Mmmmmmmmmrrrrrr" gromt ze weer als ze mijn hand op haar slipje voelt.

Haar slipje is nat, en ik druk mijn middelvinger stevig op haar schaamlippen. "Ohhhh!!!" haalt ze diep adem. Haar spieren verslappen wat, en ik verstvig mijn greep op haar lichaam. Ze geniet grommend, terwijl ik mijn vingers hun aftastende werk laat doen over haar slipje. "Oh jaaaa... dit is zo lekker...". Ik trek mijn hand wat terug en laat mijn vingers achter de stof van haar slipje glijden. Over een toefje haar bereikt ik haar kutje, en meteen glijdt mijn middelvinger tussen haar lipjes. "Ahhhhhhh!!" reageert ze kronkelend. Ik voel mijn vinger in warm vocht verdwijnen. Ik krom mijn vinger, waarbij ze opveert.

Heerlijk om haar zo te kunnen bespelen. Haar reacties zijn mooi om mee te mogen maken. Ritmisch laat ik mijn vinger in haar kutje glijden. Als ik mijn vinger krom houd, dan wrijf ik over haar g-spot. Als ik mijn vinger gestrekt houd, dan glijdt deze over haar clitje. Het maakt niet uit wat ik doe, mijn wrijvende vinger laat haar wat ongecoordineerd kronkelen. Daarbij drukt ze haar kont stevig tegen me aan. Mijn paal is inmiddels hard en wordt door haar billen aangedrukt. Ik druk daar terug, en samen staan we onhandig kronkelend te genieten.

Dan wurmt ze ook nog eens haar hand tussen haar kont en mijn broek. Ze probeert mijn pik te bereiken. Onhandig wrijft ze over de welving in mijn broek, maar lekker is het zeker. Ze probeert mijn broek open te krijgen, maar dat valt niet mee als je dat achter je rug moet doen. Daarbij laat ik haar ook heerlijk kronkelen, want mijn vinger in haar kutje verwent haar nog alijd. Ik besluit haar te helpen en verminder de druk van mijn heupen tegen haar kont. Ze draait zich snel om, en we kijken elkaar wellustig aan. 

Wauw, die geile blik in haar ogen. Wat prachtig om te zien! Mijn pik steigert, en haar handen maken snel mijn riem los en mijn gulp open. Ze drukt mijn broek van mijn heupen, en als snel voel ik haar warme hand zich om mijn dikke paal sluiten. Ze rukt hem naar achteren, maar daarvoor is mijn broek nog niet ver genoeg uit. Terwijl ze me probeert af te trekken wurm ik mijn broek verder naar beneden. "Ahhhhhhhh" kreun ik genietend als ze me voor het eerst volledig kan af trekken.

"Dat vind je lekker, he?" vraagt ze, zelf ook genietend. Niet wachtend op een antwoord drukt ze ook haar eigen broek omlaag, en meteen daarna haar slipje. Ik heb geen kans om naar haar kutje te kijken, ze draait zich meteen weer om en drukt zich weer tegen me aan. Mijn paal schuift tussen haar billen, en ik voel hoe nat ze daar is. Samen met warmte. Het voelt heerlijk. Met wat gedraai en heupwiegen zorgt ze er voor dat mijn pik zich tussen haar lipjes nestelt. Dan drukt ze zich stevig naar achteren en glijdt eerst mijn eikel en dan de rest van mijn pik in haar kutje. 

Ze is heerlijk warm en zacht, en doordat ze nog wat verder naar voren buigt voel ik me meer dan welkom in haar. Ik begin te stoten, en weer kreunt ze luid. "Ohhhh jaaaaaa!... Ja!" stoot ze uit, terwijl ik mijn paal verwend voel worden. Er ontstaat een ritme tussen ons. Zoekend naar het ultieme varieren we het tempo, onze lichaamshouding, de kracht. Het gevolg is een vreemde paring. Lekker maar ongecoordineerd. Bedwelmend, maar niet bevredigend. Ze heeft er als eerst genoeg van. Hijgend maakt ze zich van me los en draait zich om. 

Man, weer die geile blik op haar gezicht. Ze kijkt me lachend aan en vraagt "Zullen we ergens anders gaan?" Ik knik, "Ja..." zeg ik. Ik neem haar mee de woonkamer in. Het is al wat donker geworden, dus ik sluit eerst de gordijnen. Iets of wat lastig loop ik door de woonkamer, met een hand mijn broek omhoog houdend. Ze zit op de bank, en ik ga naast haar zitten. We kussen elkaar, en meteen pakt ze mijn paal.

Weer trekt ze me af. God, was is dat toch lekker. Dit keer is er ook het visuele. Het is prachtig om haar bezig te zien. Hoe haar lichaamstaal spreekt. Haar hand maakt ritmische bewegingen, en ze kijkt me non-stop aan. Dat windt me eigenlijk ontzettend op. Haar lieve gezicht met geil kijkende ogen, een heerlijke combinatie. Ze lacht en vraagt zacht "Zo mag ik zeker nog wel even doorgaan?" "Ohh ja! Zeker weten..." antwoord ik, naar haar gezicht kijkend.

Ze buigt zich voorover, en kust me. "Maar ik wil je zo graag in me!" zegt ze. Tegen zulke lieve maar geile woorden kan ik maar moeilijk weerstand bieden en ik geef me over. Ze laat zich achterover zakken op de bank, terwijl ik overeind kom. Ze spreid haar benen, en maakt haar kutje bereikbaar. Ik streel haar, en voel hoe heerlijk nat ze nog altijd is. Gretig kijkt ze me aan, als ik over haar heen kom hangen.

Beide grijpen we mijn pik en samen leiden we hem naar haar kutje. We lachen er om, en dan druk ik mijn eikel tegen haar kutje. Voorzichtig druk ik door en voor de tweede keer glijdt ik genietend in haar. Dit keer is zij het die kreunt. Met half gesloten ogen voelt ze hoe ik verder in haar kom. Ze drukt haar heupen in een handige positie en ik laat me op haar zakken. Terwijl ik me op haar vlei, voel ik hoe ze haar armen teder om me heen slaat. We kussen, en even genieten we intens van elkaars lippen.

Maar al gauw begin ik te bewegen. We voelen allebei die heerlijk sensatie onder in ons buik, en dat willen we zeker uitbuiten. Terwijl ik in haar kutje stoot, voel ik hoe ze me mijn rug en kont streelt. Dat voelt heel goed, om zo liefdevol bemind te worden. Al bewegend hijgen we in elkaars hals, terwijl we elkaar regelmatig kussen. Ik geniet zo ontzettend van haar reacties op alles wat ik doe. Ik voel me heer en meester.

En dan ineens, volkomen onverwacht, komt ze klaar. Ze kreunt en verkrampt en grijpt me stevig vast. Haar bewegingen stoppen ineens, en een langgerekte kreun maakt me duidelijk dat ze het heel fijn heeft. Ik gun haar het genot, niet in de laatste plaats omdat ik het echt rete-geil vind om haar te zien komen. Na een paar seconde ontspant ze zich langzaam, en opent ze haar ogen. De blik in mijn ogen maakt dat ze vraagt "Wat?"

Ik glimlach lief en zeg dat ze zo mooi is. Ze glimlacht dankbaar, slaat haar armen om me heen en trekt me tegen haar aan. "Kunnen we dit vaker doen?" vraagt ze. Ontspannen liggen en strelen we elkaar, kussen we elkaar. Het is heel fijn zo lichamelijk te kunnen zijn, zo ontzettend te genieten van elkaars lichamelijke warmte en nabijheid. We kroelen innig.

Mijn pik is nog altijd in haar en zelf de wat kleinere bewegingen zorgen voor een fijn erectie. Ik merk hoe ze hiervan geniet, en hoe ze zich openstelt voor mijn paal. Af en toe een gesmoorde kreun, of met gesloten ogen genieten van wat we samen doen. Ik vind het heerlijk met haar, en even verlang ik ernaar om met haar in bed te liggen. Misschien een andere keer.

Ze duwt me van haar af, en we rollen om. Ik kom op mijn rug terecht en zij gaat tussen mijn benen zitten. Ze pakt mijn stijve paal vast, die nog nat is van haar kutje. Nadat ze me even aan heeft gekeken neemt ze ineens mijn eikel in haar mond. Verlekkerd sluit ze haar lippen en schenkt mijn eikel een hoop warmte en genot.

Rustig bewegend, rustig haar lippen over mijn eikel wrijvend, kijkt ze me aan. Wauw! Dit is echt zo geil. Haar ogen kijken me zo wellustig aan. Tegelijkertijd zuigt ze aan mijn pik. Haar hand trekt me af, en haar andere hand ligt op mijn bovenbeen. Dit maak me zo gek, ik merk hoe ik hard mijn paal ineens wordt. Zij merkt het ook, en doet er nog een schepje boven op. Ze knipoogt naar me, en verhoogt het tempo. 

Oh god, ze weet precies welk tempo dat ik nodig heb. Ook bij mij is het orgasme er ineens. Ik haal diep adem en sluit mijn ogen. Ik voel die verslavend fijne pijn in mijn pik. Haar lippen koelen mijn eikel en zuigen tegelijkertijd mijn pik leeg. Met een paar schokken spuit ik mijn zaad. Ineens ontspan ik me en lig als een slappe pop op de bank.

Ze laat mijn eikel uit haar mond glijden, en als ik mijn ogen open zie ik hoe ze me lachend aankijkt. Mijn paal nog altijd in haar hand. "Zo! Jij kunt heftig klaarkomen!" zegt ze. "Ja..." is het enige wat ik uit weet te brengen. Ik moet echt nog even bijkomen. Ze streelt mijn buik en benen, en gunt me mijn minuutje. Het eerste wat ik daarna doe is haar boven op me trekken. Ik sla mijn armen om haar heen, en we kussen weer.

"Dat was lekker..." fluister ik in haar oor. Ze lacht en kust me. We kijken naar elkaar en dan kruipt ze van me af. Terwijl ze gaat zitten zegt ze "Ik moet gaan, ik zou alleen nog maar even geld ophalen bij een van de huizen." Ze graait haar kleren bij elkaar. "Wil je niet even nog wat drinken?" bied ik haar aan. "Nee, dat doen we een ander keer wel" antwoordt ze. Ineens kijkt ze me aan, ietswat verschrikt, "Er komt toch wel een andere keer, he? Ik bedoel..." Ik stel haar gerust "Tuurlijk, wat mij betreft wel. Ik vond het fijn..." Ik kijk toe hoe ze zich snel aankleedt, en ook zelf trek ik mijn kleren aan.

Ik neem haar nog eens in mijn armen en kus haar teder. "Ik vond het heerlijk, en zou graag zo nog eens met je samenzijn." zeg ik zacht. "Ik ook" zegt ze. Bij de voordeur aangekomen bedenk ik me ineens iets, "Zeg, misschien een rare vraag..." zeg ik met een vrolijk gezicht, "Hoe heet je eigenlijk?" We schieten samen in de lach om deze absurde situatie en als ze de deur uitloopt, draait ze haar hoofd nog even lachend om. "Nicole, en jij?" Ik antwoord "Jeroen".

"Dag lieve Jeroen, ik kom snel weer collecteren..." zegt ze vrolijk, al halverwege op het tuinpad.

3 opmerkingen:

  1. Zo Jeroen.....!!!! Je hebt haar eigen collectebus aardig gevuld, maar....wat heb je haar nu voor de Hartstichting meegegeven?? Geintje. Leuk en geil verhaal. Ik geloof dat ik ook maar ga collecteren......

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk verhaal Jeroen. Ik heb genoten. ;-)
    Kus Danni

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schrijf je niet meer, Jeroen?? Writers block?? Bij deze temperaturen is er toch genoeg te fantaseren?????? Ik heb er geen moeite mee...... Likje, José.

    BeantwoordenVerwijderen