zondag 30 juli 2017

Esther

Een aantal jaren geleden ben ik gestopt met het schrijven van fantasieën. Ik had het idee dat ik ze allemaal wel een keer had geschreven, elke nieuwe fantasie leek in mijn ogen wel op één van de voorgaande. Mijn email adres hield ik aan, misschien dat het nog ergens goed voor was. Ik keek één keer in de zoveel tijd of er nieuwe
mail was, maar de laatste keer was meer als een jaar geleden. Tot een week geleden. Er was mail, van Esther.

Esther schreef dat ze genoot van mijn verhalen en dat ze zich er heerlijk bij voelde. Ik vond het een lief berichtje en bedankte haar. We raakten via de mail aan het praten. Hoe meer ze vertelde, hoe interessanter ik haar vond. Ze vertelde, zonder in details te gaan, dat ze zichzelf graag bevredigde na mijn verhaaltjes. Uit haar manier van schrijven maakte ik op dat ze jonger was als ik. Ze bevestigde dat, ze was 25. Wow....

In al mijn fantasieën spelen wat oudere en rijpere vrouwen de hoofdrol. Vrouwen van mijn eigen leeftijd, vrouwen die kinderen hebben, maar niet een vrouw van 25. Toch, op een of andere manier, vond ik het een heel opwindende gedachte. Al helemaal toen ze me bekende dat ze in een van haar fantasieën seks met een oudere man heeft. In gedachte stelde ik me voor hoe een jonge vrouw bovenop me zat en intens genoot. Dat was een bijzonder opwindende gedachte, en in mijn fantasie werd dat heel erg fijn. Wat een ontzettend geil idee!

Ik vroeg haar waarom seks met een oudere man haar zo opwindend leek. Ze antwoordde dat het tegen de verwachting van de maatschappij was, tegen de norm is, en daarom zo spannend. Dat was ik met haar eens: de
maatschappij schrijft ons voor een (één!) partner te hebben van ongeveer je eigen leeftijd. Een partner die een generatie ouder of jonger is mag kennelijk niet. Daar wordt meteen over gepraat, of erger. Maar de meeste mensen willen op een of andere manier genieten van seks, dus wat maakt het leeftijdverschil dan uit als beiden zich er goed bij voelen...

Maar goed, het idee dat Esther, van 25, seks wilde met een oudere man, maakte heel wat in me los en was waanzinnig opwindend. Mijn fantasie begon te pruttelen. Gelukkig was dat ook bij Esther, en mailden we uitgebreid met elkaar. En voor het eerst in jaren ontstond ook weer eens zin om een verhaaltje te schrijven.

Langzaam leerden we elkaar wat kennen en langzaam kwam bij ons beiden de zin om iets af te spreken. Eerst maar eens kennis maken. Ik stelde voor om elkaar te ontmoeten op een plaats waar we beiden niet vaak kwamen en niemand ons zou kennen. Aan de rand van een natuurgebied 40 km verderop was een groot restaurant. Ik wist dat ze binnen behoorlijk wat nisjes en hoekjes hadden. Het leek haar leuk (en spannend) en we spraken af voor een donderdag morgen. Ik zou bij mijn auto wachten. Ik gaf kleur en merk van mijn auto door, dan moest het wel lukken.

Op de bewuste dag was ik nerveus! Hoe zie ik eruit? Vindt ze me wel leuk? Zou ze niet in lachen uitbarsten? Belachelijk, ik leek wel een verliefde puber. Bovendien, ik vermoedde dat Esther net zo zenuwachtig zou zijn. Aangekomen op de parkeerplaats zag ik haar naast haar auto staan wachten. Ze stond zó dat ze alle binnenkomende auto's kon zien langsrijden. Ze keek eerst naar mijn auto en dan met een grote nerveuze glimlach naar mij. Ze zwaaide wat onzeker, totdat ik terugzwaaide. Ik lachte ook. Ik zette mijn auto weg in een hoek van het terrein en zag haar in de spiegel komen aanlopen. Voordat ik kon uitstappen, deed ze de passagiersdeur open en stapte ze naast me in. "Ho-oi!" begroette ze me ineens enthousiast. Wat een verandering... We gaven elkaar een hand, en een kusje op de wang.

Ik was heel benieuwd hoe ze zich zou opstellen: zij als jonge nerveuze vrouw, ik als nerveuze oudere man. Zou ze "gepaste eerbied" voor de generatiekloof hebben, meegekregen bij haar opvoeding, of zou ze daar direct over heen stappen. Het bleek toch wel dat eerste te zijn. Ik zou overigens hetzelfde hebben, ik heb dat ook meegekregen van thuis. Des te dapperder dat ze toch wilde afspreken. We tastten elkaar wat af, en praatten wat over koetjes en kalfjes, misschien wel het eigenlijke onderwerp van ons samenzijn wat vermijdend.

"Je ziet er leuk uit", zei ik. Ze had kort blond haar, een kort jasje dat me best koud leek op deze winterdag, rokje, legging en laarsjes. Een tasje lag op haar schoot. Ik zag leuke hangers in haar oren en wat make-up. "Dank je, jij ook", antwoordde ze. Ik schoot in de lach en zei dat ik in mijn leven nog nooit zo'n compliment had gehad. Ze lachte mee, maar verzekerde me dat ze het meende. Daarbij streek ze over mijn hand. We keken daar allebei naar en toen naar elkaar. Even was het stil en ik vroeg ineens, zonder dat ik er over nadacht "Mag ik je kussen?"

Ze glimlachte koket en zei zacht "ja... graag...". Langzaam kwamen we dichterbij elkaar en kusten we elkaar. Zacht, en teder. Even elkaar loslaten, maar niet voor lang. Kennelijk vonden we dit allebei fijn, en vonden we allebei dat dit door moest gaan. Onze lippen raakten elkaar nog eens, en nog eens. De wereld bestond even alleen maar uit
onze lippen. Bij de derde of vierde kus opende we allebei onze lippen wat en draaiden we onze hoofden iets. Onze tongen vonden elkaar en speelden genietend met elkaar.

Na een halve minuut lieten we elkaar wat los en keken genietend naar elkaar. Dit beloofde veel goeds... "Wat wil jij? Nog even hier blijven of koffie drinken?" vroeg ze me, met geniet-oogjes. "Allebei..." antwoordde ik, "Ik wil graag koffie met je drinken, maar ook met je blijven kussen". "Haha, we kunnen ook eerst koffie drinken en daarna nog wat kussen" stelde ze voor. "Goed plan!" zei ik en we stapten allebei uit. We liepen richting restaurant en zochten een hoekje achterin, waar we niet te veel bekijks hadden.

Ik vroeg haar hoe ze haar koffie dronk en ging op weg naar het zelfbedieningsbuffet. Ik besloot wat gebak mee te nemen, zodat we wat bij de koffie hadden. "Ohhh lekker," zei ze toen ze de appeltaart zag, "je verwent me nu al!". Ik was een beetje bang dat het gesprek al dood zou slaan omdat we al meteen hadden gekust, maar niets was minder waar. We wisselden een beetje wetenswaardigheden over onze levens uit, wat we deden, waar we werkten, en dat was best een fijn gesprek. We leerden elkaar zo wat beter kennen. Zonder dat we het uitgesproken hadden, wisten we allebei dat we graag meer met elkaar wilden als alleen koffie drinken. De blik in onze ogen, de manier waarop we elkaar benaderden, de terloopse aanrakingen van onze handen. Er was bij mij een onderhuidse opwinding, en ik denk dat zij dat ook voelde.

Na een half uur kwam ons gesprek weer op onze date. Toen ik me afvroeg hoe ik kon aangeven dat ik graag meer wilde, was ze me voor. Terwijl ze mijn hand streelde, keek ze me in mijn ogen en zei zacht "Het lijkt me heerlijk om met je ... uh... in bed te zijn..." "Dat wil ik ook heel graag, ik wil je graag verwennen" beaamde ik. Toch was het niet
handig om dat nu meteen te doen. Een heerlijke date kost wat uurtjes en het kost wat voorbereiding om die tijd vrij te maken zonder dat dat vragen oproept. In mijn leven tenminste wel. We zouden dit dus moeten plannen...

En ik wilde niet bij haar thuis komen. Niet alleen omdat ik niet gezien wilde worden in haar thuis-omgeving, ook voor Esther is het niet handig als de buren een oudere man op bezoek zien komen en een paar uur later weer weg zien gaan. We zouden dus een hotel moeten zoeken. Dus zei ik grappend "Ok, nu dus weer kussen". "Precies!" reageerde ze met twinkelende oogjes. Ik vond het heerlijk om te zien hoe gretig ze was, dat wond me best op.

Terug bij mijn auto stapten we weer in. Opnieuw vonden onze lippen elkaar, dit keer vergezeld van handen, al is zoiets wat onhandig in de auto. Ik streelde haar buik en ging op weg naar de welving van haar borsten. Ik had gezien dat ze best stevige borsten had, en zo voelde het ook. Aan haar reactie merkte ik dat ze genoot van deze aanraking. Even later voelde ik een hand op mijn kruis. We wilden dolgraag verder, maar wilden ook dat onze eerste keer meteen een heerlijke dag zou worden. In een auto zou dat zeker niet lukken, dus we moesten echt nog even geduld oefenen.

Maar toch wilden we allebei niet ophouden, onze gretige handen, onze kussende lippen, het was veel te lekker! En ik wilde haar toch nu al graag verwennen. Terwijl we kusten, streelde ik Esther's buik en benen. Genietend had ze zich al wat onderuit laten zakken, en mijn hand kon redelijk makkelijk onder haar rokje glijden. Ze spreidde haar benen wat en schoof het rokje wat omhoog. Ze gaf me daarmee aan vooral mijn gang te gaan. Ik streelde haar tussen haar benen en merkte hoe heerlijk ze dit vond. Met gesloten ogen hijgde ze terwijl we ook nog kusten.

"Als je nu je legging een stukje naar beneden schuift, dan kan ik er helemaal goed bij" zei ik. Zonder woorden drukte ze zich omhoog en schoof haar legging naar beneden. Ik kon de roomwitte huid van haar bovenbenen zien, best wel lekker geil. Ik zag dat ook haar slipje naar beneden was geschoven. Ik keek haar ietwat vragend aan, en zag een triomfantelijke blik in haar ogen. "Als je iets doet, moet je het wel goed doen", zei ze kordaat. Mijn hand gleed weer tussen haar benen, en ging op zoek naar haar kutje.

Het was warm en broeierig tussen haar benen. Toen ik haar lipjes raakte, kermde ze. Dit was duidelijk fijn voor haar. Teder streelde ik haar kutje. Ik merkte dat ze al heerlijk nat was, iets dat mijn pik deed kloppen. De vingertop van mijn wijsvinger streek van boven naar beneden over haar lipjes. Ze kreunde en zuchtte zachtjes "Jaaaaa...".
Langzaam liet ik mijn wijsvinger naar binnen de warmte in glijden. Ik voelde haar reageren, dit was heerlijk om te zien. Haar gezicht een beetje naar boven gericht, ogen dicht, mond een beetje open. Esther was duidelijk in hogere sferen. Teder verwende ik haar kutje en merkte ik dat ze steeds geiler werd.

Langzaam begon ik mijn vinger in en uit haar kutje te bewegen. Ze ademde diep, nog steeds met haar ogen gesloten. Haar gezichtsuitdrukking veranderde nu regelmatig. Moeilijk, verbaasd, geschokt, genietend, het was mooi om te zien. Allerlei emoties die boven kwamen drijven. Ik vingerde haar nu ritmisch en voelde dat ze nog iets natter was geworden. Het voelde fijn om haar dit genot te kunnen geven, en te zien dat ze er zo op reageerde. En aan het gekreun hoorde ik dat ik nog wel even door kon gaan.

Mijn vinger ging iets verder in haar natte kutje, iets dat duidelijk gewaardeerd werd. Ik kromde mijn vinger en streek over haar g-spot. De reactie was overduidelijk, ze genoot met volle teugen. Aan het crescendo merkte ik dat ze op weg ging naar een orgasme. En inderdaad, ineens explodeerde ze. Ze spreidde haar ogen wijd open, sloot ze meteen weer, hapte naar adem en klemde haar benen samen, met mijn hand er nog tussen. Kreunend beleefde ze een intens orgasme. Ik keek naar haar. Wauw!! Wat was dit mooi om te zien! Dat pure genot in haar lijf. Ik kuste haar, en liet haar nagenieten.

"Wowwww....", reageerde ze na een tijdje, "Jezus, dat was heftig"
"Vond je het lekker?" was het enige wat ik zo gauw kon bedenken. "Oh man, dit was goddelijk!" zei ze, "die kwam snel...". Dat moest ik beamen, ze was heel heftig en snel klaar gekomen. Ik liet haar nog wat bij komen, en daarbij keek ze me iets of wat glazig aan. Ze was duidelijk van binnen nog aan het genieten. "Dat was echt lekker", zei ze meer binnensmonds dan voor mij bedoeld. Ik lachte, en vond het heerlijk om haar zo te zien genieten.

Esther werd zich weer wat meer van haar omgeving bewust en zei "Dank je wel, lieverd!". We kusten en ik zei simpelweg "graag gedaan". Ik zie een vrouw graag genieten van seks, en daar doe ik graag mijn best voor. Ze keek me aan en zei "Doe je broek eens open". Weer die twinkelende oogjes. Ik deed wat ze vroeg en schoof mijn broek een stuk naar beneden, want dat was de volgende vraag. Ze zag mijn erectie en de natte eikel die een stukje uit de voorhuid stak. Ze keek me aan. "Volgens mij was jij ook al aan het genieten" zei ze. "Ja, dat is ook zo geil om te zien..." antwoordde ik.

Ze pakte hem vast, en ik ging wat onderuit hangen. "Ohhhhhh, lekker, je bent daar kaal..." zei ze ineens, verrast. "Ja, klopt, vind ik lekkerder" zei ik. "Hmmmm, da's lekker geil" zei ze, terwijl haar wijsvinger strelende bewegingen maakte over mijn kale ballen. Ze maakte me gek en dat wist ze. Terwijl ze me af begon te trekken sloot ik mijn ogen. "Ohhhhh... hmmmm, wat lekker" fluisterde ik. Het was heerlijk. Haar zachte vingers hielden mijn harde pik losjes vast en lieten hem door haar vingers glijden. Zalig! Dit mocht wat mij betreft nog wel even doorgaan. "Vindt je dit fijn?" vroeg ze me zacht. "Ohhh jaaa" zei ik.

Haar vingers krulden af en toe zacht om mijn ballen, en dat was erg lekker. Ze was heerlijk bedreven in een pik verwennen, dat was wel duidelijk. Intens lekker!
"Ga je lekker klaarkomen als ik zo door ga?" vroeg ze weer, op lieve toon. "Oh ja, zeker weten" reageerde ik, "dit is heerlijk!". Ze kuste me en zei "Geniet maar, schatje". Dat deed ik zeker, en hoe. Haar hand was lekker ritmisch bezig, en in de verte voelde ik mijn orgasme aankomen. Dit ging genieten worden! Mijn ademhaling werd sneller, en sneller en ineens zag ik hoe Esther naar voren kwam en mijn pik in haar mond nam.

"Oh god!" bracht ik uit, "ja!!!" Ik voelde nog net hoe haar tong mijn eikel verwende en toen was er de explosie. Mijn pik schokte in haar zacht zuigende mond, en ondertussen bleef ze mijn ballen zacht strelen. Dit was genot van grote klasse! Langzaam liet ze mijn nog harde pik uit haar mond glijden. Haar natte lippen zagen er heel erotisch uit, vooral toe ze die ook nog aflikte met haar tong. Toen ze zag dat ik haar dat zag doen, schoot ze in de lach. "Ja, sorry.... voor mij is dat ook lekker om te doen..." zei ze. Ik lachte mee, en we kusten nog eens.

"Nu weet ik het alleen maar zekerder" zei ze terwijl ze me nog vasthield, "ik wil echt met je vrijen. Je pik is heerlijk, en ik wil er gewoon echt van genieten, ik wil hem in me hebben". Ook ik wilde met haar vrijen, ik wist nu ook zeker dat ik met Esther heerlijke uurtjes wilde doorbrengen. We spraken af haast te maken met het zoeken naar een hotel en snel weer samen te zijn. Met nog heel wat kussen en een "Tot gauw!" namen we afscheid en stapte ze uit, om vervolgens naar haar auto te lopen. Terwijl ik mijn broek optrok en fatsoeneerde, reed ze weg en zwaaiden we nog even naar elkaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten